fy och skämmes!

Det är ju nästan skamligt att sitta vid datorn när man är här, men så passerade jag den och den stod på och sög till sig mig med sin enorma charm, jag menar vad gör man.
   Tänkte bara hälsa att jag lever, är ute i farmor och farfars stuga. Äter go' mat och är en levande tuggleksak för valpen som har blitt enorm, han är ju 5-6 månader nu så! Solen har skint, skinit(?) idag, jag och farmor har varit på cykeltur till hennes kompis och blivit bjudna jordgubbar sockerkaka och glass. Jag klagar ju inte! För någon timma sen tog jag och pappa ett dopp i sjön. Hur mysigt som helst. Alla här är så himla snälla och go'a och pratar bredaste norrländskan.  
Nä nu ska jag smyga ned till familjen som har buckrat upp framför tv'n.

Jag älskar att vara här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0