Harry



Igår såg jag Harry Potter och dödsrelikerna del ett med Kasper Henrik Magnus och Sebbsan.
Den - Var - Så - BRA!
Den var sjukt bra, när den tog slut kände jag bara hur mycket jag längtar efter del två. Den tog slut alldeles för snabbt. En annan bra grej är hur snygga alla har blivit, GILLA.
Tänker inte spoila för mycket, men slutet är jättehemskt.

För övrigt måste jag se om de två senaste filmerna för jag kommer inte ihåg så mycket från dem, i alla fall inte senaste. Minns vara att Dumbledore dör och jag tänker att det här är slutet för Harry Potter filmerna - vilket det inte var!

Kommentarer
Postat av: amanda

älskar att man får se bill <3 snyyygg

2010-12-12 @ 19:11:17
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0