Wordplay



Igår satt jag ute på vår altan och njöt av solen. Så himla skönt, det kändes som sommar. Det tyckte Molly också.



Stod inne på mediamarkt länge, var på väg att kasta alla pengar jag har på skivor, men jag kom på mig själv med det och gallrade bort alla skivor utom de här. Alltså alla borde lyssna på den vänstra, hur bra som helst!



Det här gav jag elva kronor för förra helgen, en blå och fin rosett och ett gammalt munspel som tragiskt nog har slutat fungera nu. Jag hoppas att jag kan få liv i det igen. Jag har alltid velat lära mig att spela munspel.



(det här skulle publiceras igår, men min dator avled)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite.... snö

2010-04-07 @ 00:21:05
URL: http://misscomplain.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill inte att du har kortpå mitt hus, det är...diskriminerande!!!!!!!!:O:O:O

/argh granne

2010-04-11 @ 02:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0