Änglar

Boken Änglar av Mariane Keyes är nu avklarad. Hon skriver väldigt, väldigt bra.
Jag mår bra nu. Till stor del av att jag pratade ut med en god vän.
 Jag märkte en sak imorse när jag steg upp ur min varma säng, trött och tovig i håret. Jag är nog nöjd med hur jag ser ut ändå. Av någon anledning kände jag mig så jävla snygg. Kanske var det mina trötta ögon som såg fel eller så har jag helt enkelt ändrat uppfattning om mitt utseende. Å andra sidan så ändrar jag mig hela tiden på den fronten men ändå. Det var skönt.
 Nu sitter jag här och dricker ljummet te och otroligt nog smakar det jättebra. Av vad jag ser genom persiennerna(stavas det så?)så är vädret bättre än igår.
 Fast det var faktiskt skönt igår också för den delen, fuktigt och svalt. När vi på kvällen cyklade över tegsbron på väg hemmåt såg det ut som att bron bara svävade fritt i luften för att man inte kunde se en skymt av älven som var helt täckt av tjock dimma. Ganska fränt.
 Men nu ser det soligt ut och det här kan bli en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0