Hur mår du? novell - inte verkligetsrelaterat

Jag mår bra.
Jag mår bra.
Behöver jag verkligen säga det igen?
Jag MÅR bra.
Nej jag mår inte bra vad tror du?
Mår du bra?
-ja
Mår du bra?
-ja
Varför?
-Jag älskar livet
Varför?
-För att jag lever
Jaha, barnen i Afrika lever också.
Jag slår vad om att dom inte älskar livet.
Fast vad vet jag egentligen.
Egentligen struntar jag i barnen i Afrika.
De får mig inte att må bättre.
Varför jag inte mår bra?
Vad är det för fråga?
Jag vägrar svara.
Okej då jag svarar väl då.
Jag känner det, i bröstkorgen.
Hur? Jag känner det bara.
Jag är trött på dina dumma frågor.
Du är inte bättre än mig.
Jag mår bra nu.

Kommentarer
Postat av: maria

men käften mrs perfekt;o

jag såg din boifriend på stan idag.

2009-06-18 @ 00:20:01
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0