Yesterday all my troubles seemed so far away

Fin, lite deprimerande låt kanske, men fin.
För mig var det tvärt om.
Igår släppte det på så mång vis.
Jag hittade en sjuochenhalv mil lång mobilinspelning med en gammal kompis som jag lyssnade på.
- Du vet ju att det alltid kommer att vara du
- Ja, det vet jag

Rörde upp mycket i mitt huvud.

Jag har inte träffat en enda kompis sen jag kom hem. Har inte orkat. Tänker ta igen det idag.
Vilka kompisar?
Jaja.

Kom på igår kväll, alldeles för sent för att kunna ta mig samman, att en stor del av mig snart flyttar till staden Karlstad.
Snart.
För snart.

Fast jag är lugn nu. Normal. Neutral. Inte ledsen, vill inte heller påstå att jag jag är glad. Neutral.

Nu vet jag hur jag vill ha mitt hår. Lite längre, rundat och en pannlugg som slutar vid ögonbrynen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0