Toughest race

 
Alltså får lyckorus i kroppen när jag tänker på att delta i toughest race i Maj, fastän jag varken anmält mig eller verkligen bestämt mig. Men, nu ska jag börja träna på riktigt och framför allt styrka, eftersom jag vet att jag kan träna upp min kondition ganska snabbt bara jag kommer igång. Jag vet att jag skulle ta mig igenom det på ett eller annat vis om det så var genom att krypa runt alla straffvarv istället för hindrena - men jag vill göra det så jävla bra jag bara kan om jag ska göra det. Vill vara så bra förberedd att jag klarar av det någolunda bra tid. Det här är en stor motivation till att börja träna, min förkylning är på bättringsvägen så ikväll ska jag börja lite lätt med att simma x-antal längder och sen gå på fortsättningsyoga. Good times, snart ska jag känna mig stark igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0