Freddie


Såhär har mitt vilda liv efter studenten sett ut - som småbarnsmamma till denna krabat. Han är helt crazy när han är vaken men väldigt gullig när han sussar. Allt jag kan säga om det här är att det tär på psyket att vara hemma hela dagarna fram till middagen och ta hand om ett sånt här energiknippe. Dock blir man ju även överöst av kärlek på samma gång. Hur söt han än må vara kan jag inte ljuga om att jag längtar tills arbetsveckan som började för 1,5 h sen är över, för då får mamma semester = fri att lämna huset om dagarna!

Kommentarer
Postat av: Elisaaabeth

Sötaste hunden åh.

Svar: Jaaa, gullig men ack så jobbig ibland (A)
Repekka

2013-07-01 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0