Jul- och Nyårshelg


Min jul var lugn och fin, pappa och jag tog en tupplur i slutet av Kalle anka medan mamma höll på med maten. Sen käkades massa gott och efter det gick vi snabbt över till paketöppning. Fått massa bra saker i år så tack för det tomten. 
På annandagen åkte jag och pappa ner till farmor och farfar och jakku för lite mer julfirande. Gjorde knappt någonting där utan tog det bara lugnt med lite promenader och mycket sömn. Fick en skitfin burk av farmor med hemmagjorda skorpor jag önskat mig. Kvällen innan vi skulle hem hade vi strömavbrott i ett par timmar. Så vi spelade kort och lite spel och kokade te på vedeldade spisen. 
Igår kom nyårsafton och jag hade finklänning och kände mig fab. Hade en jättebra kväll med massa folk i en mycket liten lägga och kysste älsklingen på tolvslaget som sig bör, mycket bättre än världens mest kaos tolvslag förra året. Dock ledde det till mitt bästa år hittils, men jag har höga förhoppningar på 2013. Imorgon åker jag upp till Kittelfjäll med Emil och Simon där Maria väntar i sin stuga och det kommer bli bäst för jag saknar henne. 

Kommentarer
Postat av: Cornelia Appelgren

Haha förra årets tolvslag, förlåt:( mitt tolvslag detta år var också kaos, dock nyktert så förstår inte riktigt hur jag lyckades. Måste vara jag som är otur på tolvslaget

2013-01-02 @ 10:48:44
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0