Uppfriskande att måla barn med AK-47or



Idag har jag ägnat mig åt att försöka måla av denna skiss med akryl och jag kan tala om att det var inte det lättaste här i världen. Jag fick inte till hudtonen som jag ville vilket var enormt störande så tillslut målade jag nästan hela ansiktet i samma färg och la ifrån mig hela alltet. Åkte iväg med Maria och uträttade lite små ärenden i stan och sen dess har jag hängt med henne. Det är skönt i alla fall att jag har börjat med projektarbetet. Imorgon ska jag börja dagen med 40+ yoga (underskatta ej, jobbigt som stryk och minskar mina framtida klimakteriebesvär *lovely*) och nån bra frukost och sen blir det full rulle med målandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0