Allt som kom smygandes

Den här bilden blev som en uppenbarelse. Har käkat minst en alvdon varje dag, har sovit skit som tidigare nämnt. Har haft ont i alla muskler i ryggen, hade en vilopuls på 100 när vi mätte i skolan. Ont i magen ofta och inte varit så sugen på mat. Och på toppen av detta så blir jag aldrig kvitt min förkylning. Så här har jag facit på nåt sätt.

Men nu börjar det sakta men säkert bli bättre. Har normal vilopuls på ca 70, jag sover betydligt bättre och har inte ont i huvudet hela tiden. Kanske beror på att jag sagt upp mig på online, så nu har jag bara två pass framför mig och sen: frihet.


Kommentarer
Postat av: Rosa

Åh herre, man får börja meditera.

2013-02-11 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0