Umeå Open


Vi började kvällen nere i äpplet med en inte så god drink som skulle smaka svartvinbär men smakade som, när man ska smaksätta medicin för barn. Men man ska inte gråta över äckliga drinkar, så vi gick upp till tc och dansade lite innan Mando Diao. De var helt underbara, vilka musikaliska killar alltså. Det var en riktigt bra konsert och när de hade gått ut i slutet och kom in igen för att spela En sångarsaga blev jag skitglad, det är lätt skivans bästa låt. Efteråt stundades mer dans på tc innan vi svängde förbi på movits och svängde lite på bena. Sist fick jag skuts hem med Guggs och jag avslutade kvällen med chips och game of thrones (som jag måste se om för att jag föll i koma efter ett tag).

Tack för en bra kväll på Umeå Open flickor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0