Tryckande stress

Tänk er ett tomt glas, eller tänk er ett tomt shotglas. Tänk er sen hur någon fyller upp en liter vatten i en bägare och sen sakta häller ner vattnet i shotglaset. Tillslut börjar vattnet rinna över glaskanten och ner på bordet och spridas ut överallt - det är jag som är glaset och skolarbetena är vattnet. Tillslut sitter jag med så mycket saker att ta tag i att jag känner mig helt tom och lamslagen. Så kände jag idag när vi fick en till uppgift i svenska. Det fick mig att inse hur mycket jag måste göra fram till mitten av Maj, inte bara i Svenska då utan överlag. Imorgon ska jag i alla fall till biblioteket to pull shit together, det blir bra. 
Tumblr_mi2ntaxpxo1qfn8gbo1_500_largeLargeTumblr_lmuhmicajc1qabl7q_largeTumblr_mh1kim8cdh1rjzhhro1_500_largeLargeLarge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0