Har ont i halsen

Var helt säker på att jag hade feber igår, vaknade varm som få på morgonen och var varm hela dagen. Vaknade varm även idag, men termometern berättade att jag låg på stadiga 37. Igårkväll hade jag en råbra kväll på Umeå Open, ska göra ett inlägg om det när min dator börjar samarbeta med min iPhone och ta emot bilder. Nu sitter jag i alla fall och kikar på diverse kurser på universitetet, men det vrider sig i magen så fort jag ser nåt om slutprojekt eller dylikt. Well well, det skadar ju inte att söka nåt man kan ju faktiskt tacka nej. Just nu känner jag bara att jag aldrig mer vill gå i skolan. 
 
För att göra saken ännu värre så har hotmail-mejlen uppgraderats till en outlook-läsare och allt ser bara helt fuckat ut. Jag vill att allting ska vara som det var förut, när skolan var lätt och hotmail var hotmail. Och förresten har jag ont i halsen också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0