Greetings from le bed

Inatt sov jag för första gången i min nya 120cm säng, och jag sov en stock (stockar sover bra). Den känns helt enorm mot för min gamla 90cm säng, plus att den är högre. Ny kudde har jag också så nu har jag maximerat förutsättningarna för god sömn.

Idag hade jag möte med min projekthandledare och det knöt sig i magen på mig när jag insåg att det är vecka 16 nu och att rapporten ska vara inne vecka 18. Men hon verkade i alla fall ha hopp för mig för hon sa "det här fixar du" och det behövde jag nog höra för att ens känna nåt hopp om att ens kunna bli klar. Efter det åkte jag och tränade, sen hem och fixade lunch som jag käkade framför 2 avsnitt Game of Thrones (ska ha mittbena och flätor imorgon i ren pepp!). Annars har jag skrivit en del om Lords Resistance Army till min redovisning och kladdat ihop chokladbollar hos Maria. Hunnit med en hel del idag, älskar när man har lite skola.

Nu för att knyta ihop det här så ska jag sova min andra natt i världens bästa säng,
nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0