Höstlov i Björksjön

Åkte ut till stugan med far över ett par dar. Där var det vinter när vi kom dit. Vägarna var vita och allting frostigt.
En morgon blev jag väckt vid 7 för att vi hade rådjur i potatislandet. Efter jag tagit några bilder kom det två till. Det var det finaste jag har sett på länge. 
Mycket smickrande frukostbild på farmor och farfar
Min vanliga lilla hörna i farmor och farfars sovrum, Jakku sov på mattan nedanför min säng. Han är välrdens största energiknippe på dagarna och skäller och vill ha uppnärksamhet, så jag tycker bäst om honom på kvällskvisten när han är tröttis.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är ju så sjukt snygg/vacker utan smink så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Svar: Men tack finis!
Repekka

2012-11-05 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0