Hooli

Några bra saker:
- tränat idag, kutade tills luften tog slut och körde maskiner sen. Måste komma ihåg att träna oftare för jag orkar så mycket mer då och sover bättre
- kommer kunna lägga mina arbetspass som jag vill efter torsdag(ni fattar ej lättnaden)
- Gustav
- ska plugga med Maria imorgon så jag får lite kontroll över kaoset som anda kallar skolan
- och dagens bästa, fick en chokladkalender av Gugges far, så snäll!

Och några mindre bra:
- många skolarbeten jag måste ta tag i och få undan
- är uppe i varv för att jag är allmänt stressad och har lite svårt att somna + drömmer sjuka saker när jag sover (exempelvis att jag och Maria blir jagade av okänd man)
- börjar fundera över julklappar men det klickar som inte, kanske lite tidigt att börja tänka på men vipps så står man där också är det julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0