Hårt

 
Hittade den här gifen på Cornelias blogg och jag måste bara säga att den stämmer in väldigt mycket på hur jag kände mig ikväll i slutet av dubbelpasset på online, sjukt less och bitter tjej som helt enkelt fick hålla humöret på topp. Det var en del av utbildningen men jag kan tala om att jag kommer aldrig mer att jobba två pass i rad. Mitt huvud är helt kaos men jag har käkat en alvedon forte och ska gå och lägga mig efter jag har fixat en skoluppgift, fun times! Har i alla fall sovmorgon till 14.20 imorgon så jag kommer både hinna sova ut och träna så det kännes bra. PS jobbet i sig kommer nog funka fint sen när jag lägger mitt eget schema och får bestämma själv, för fyra timmar i taget det fixar man ganska lätt ändå, så wish me luck!
 

Kommentarer
Postat av: cornelia

Hehehe

2012-11-12 @ 08:53:33
URL: http://appple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0