och jag bryr mig inte?



Blir lite glad när jag skriver min bloggadress, så himla tuff tjej alltså. 14 år och bryr sig inte om någonting. Gick omkring och hatade Umeå för det var Umeås fel att jag kände mig lite malplacerad och inte visste vad jag skulle hitta på. Ochjagbryrmiginte, liten gnutta ungdomsrevolt men det var väl ungefär det. Lyssnade ungefär bara på Killers och hade på mig slips(PS. det var råsnyggt fattar inte varför jag inte har det oftare). Slutsatsen av det här, vill du vara en tuff fjortonåring, låtsas som att du inte bryr dig om nånting.


Kommentarer
Postat av: karre

slips och pull-over minns jag!

2011-11-26 @ 16:36:32
Postat av: Erica Nylund - tjejen som lever livet med diagnosen ADHD

allt bra?

2011-11-26 @ 20:11:29
URL: http://eriicanylund.blogg.se/
Postat av: moa

snyggo

kollade igenom din blogg häromdan och bdb likaså! saknar dig och vårt goa... röj

2011-11-27 @ 13:45:25
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-27 @ 20:54:50
URL: http://missalicia.se
Postat av: tjejsomgooglarbilderochhamnarhoscoolakidz

hah! du ser ut som oli sykes på den sista bilden

2012-03-05 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0