Framförhållning



Imorgon ska det här kaoset egentligen redovisas i form av en fin liten seriestrip på tre rutor. Framförhållning har aldrig varit min starka sida, men misströsta inte. Jag och björnen försöker hålla modet uppe ändå. Känslan just nu = det får bli vad fan det vill bara jag får klart något att visa upp för läraren. Sen när jag är klar med det här ska jag krypa till sängs och läsa tre kapitel ur en svenskabok för jo visst, det ska också diskuteras imorgon. Hade ju kunnat kirra allt detta istället för att sova, men hur spännande hade det blivit då. LIVING ON THE EDGE.

Kommentarer
Postat av: moa

fin!!

du ä!

2011-11-18 @ 18:18:12
URL: http://stoppamigijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0