Åtta sätt att vinna ditt hjärta






Klicka på bilderna om du har dålig syn

Det här var svårt, eftersom man inte riktigt kan säga hur en kille ska vara. Det finns ju inte direkt en mall personen måste passa in i för att man ska falla för den, det händer ju bara. Men några punkter på saker jag gillar hos killar:
  1. Självförtroende, såklart. Det är inte speciellt attraktivt att uppföra sig osäkert, till en viss gräns kan det vara gulligt att vara lite nervös, men i längden är det själförtroende som gäller.
  2. Någon sorts lättsam humor, svårförklarat.
  3. Rent utseendemässigt gillar jag killar som inte bryr sig så mycket om sina kläder, men ändå får det att funka. Alltså man ser direkt vilka som är modeoffer och har snaggat sig på sidorna, köpt den senaste koftan och gjort allting precis rätt. Nej, alltså ostyrigt hår, jeans och en snygg t-shirt kommer man långt med. Chill.
  4. Besatt av snygga ryggar, det är helt stört.
  5. Blicken spelar stor roll. Glada intensiva ögon.
  6. Musiker är också ett plus, killar som spelar insrument bara för att dom tycker det är så jävla roligt.
  7. Gemensamma intressen kan ju vara kul, fast jag tror inte det är något jag faller för. Tror mer att det är något man börjar leta efter om man håller på att bli lite småintresserad. Dock är det nog inte bra att vara allt för lika, men till viss del.
  8. Barnsliga busiga roliga

Kommentarer
Postat av: ronja

alltså ryggar <333

2011-11-02 @ 12:28:13
URL: http://methyphilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0