smink osv

Det är ett mirakel att jag lyckades med naglarna (märk dock att höger hand syns=den sämre) men fint blev det!
Rosa gjorde en asfin fläta på mig idag och det är nästan så jag inte vill ta bort den, jag önskar att jag kunde göra fina flätor på mig själv. Se så snitsiga örhängen också! dragkedjor jag fick av Maria i julklapp. Det jag ville ha sagt var: Today I feelt pretty, I really did. Och det är ju inte varje dag liksom.
'
Man ska inte ursäkta sig för sina inlägg, men deet här såg bara så jävla fult ut. Jag menar bara rubriken, smink osv man kännner ju redan där att något gått snett. För i helvete liksom, men det är bara det att jag har inte så mycket mer att säga annat än att jag kände mig fin idag. Här kommer en dagens låt som plåster på såren i alla fall till alla som råkar läsa det här
'
kram
'
Shut up and let me see your jazz hands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0