Ett infall/anfall

På sista lektionen idag(svenska) fick jag helt plötsligt jordens infall, att färga mina hårtoppar. Det var väldigt konstigt för jag kom bara att tänka på det out of the blue och började googla bilder. Blev sjukt peppad och fick jordens jävla supercravings efter doppade toppar. Började hoppa upp och ner på stolen som en liten epilepsihäst och flaxa med armarna. Nu är det i alla fall sagt och gjort, och ska jag vara helt ärlig?

Det är så stört jävla snyggt och coolt att jag typ faller omkull när jag kollar mig i spegeln. Det här måste vara en av tidernas bästa infall. Dock ska jag bleka det en gång till imorgon bitti innan skolan om jag lyckas ta mig upp i tid. Resultatet i bildform får förbli hemligt tills vidare!

Och nu, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0