Fuck it

Jag har så mycket jag borde göra. Kollade på en dokumentärfilm om kalla kriget, men kvinnan som pratade hade så sövande röst så jag var tvungen att gå och lägga mig ett tag. Vaknade med moshuvve, någon som kan briefa mig lite om kalla kriget? Äsch jag bryr mig inte ändå. Kolla bara bloggdomänen liksom. 
Man kanske bara skulle skita i allting. "Fuck it" som Chris i skins skulle säga. Jag såg klart andra säsongen av skins idag, lite sorgligt. Första omgången av skins är ju bäst. Fast tredje säsongen med som nya ungdomarna verkar faktiskt också helt okej. Effy är så stört snygg, plus att hon är så jävla tuff. Om ni inte har sett skins säger jag bara - your bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0