Åldersskifte och skolavslutning




FinaFridas bilder!

Skolavslutning igår, med ett väldigt lamt skådespeleri av rektorerna men en massa bra framträdanden av musikarna och dansarna. På toppen av gräddmoset blev jag sjutton bast, fick fina presenter av Ellen och min fina klass sjöng för mig. Det är helt sjukt att vi har gått ett år tillsammans, har inte riktigt gått in i min skalle. Jag tycker så jävla mycket om er AR1C. Fast nästa gång vi ses kommer vi heta AR2C, Arena C två punkt noll liksom, harder better faster stronger! Vi är fan bäst. 

Efter skolan hängde vi lite i stan och kollade på alla fina studenter. Jag längtar så himla mycket till studenten, fast samtidigt vill jag inte bli vuxen och vill inte bli utan världens bästa klass. 


På kvällen firades jag av Familjen och Maria! Åt massa tårta och spelade kort och fick massa fina presenter. Maria gjorde ett fint grattisinlägg till mig på sin blogg, om man vill se Jag och Maria genom tiderna! Jag hade i alla fall en väldigt fin fördelsedag och ett väldigt bra firande förra veckan också med beachpartyt, mycket bättre än så blir det bara inte.
Nu tar jag sommarlov på riktigt.


Kommentarer
Postat av: amanda

snyggsnyggsnygg!

2011-06-17 @ 22:11:33
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: moa

FAN VAD DU ÄR FIN

SATSA PÅ DEN FÖRRESTEN DEN SÅG JÄTTESNYGG UT

2011-06-18 @ 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0