THUNDEER

Vaknade av att åskan drog till med en superdunderjävla smäll vid tretiden inatt. Hade somnat framför True Blood, jag är så sjukt envis när jag ska kolla serier innan jag somnar. Blundar till, slår upp ögonen och tänker "nej jag är inte trött, jag ska orka se klart det här avsnittet i alla fall" och 99% av gångerna slutar det med att jag vaknar på soffan morgonen därpå och tänker något i stil med "jaha, nu igen".   
   Det jag ville komma till med åskgrejen är att jag nu hela tiden hör i mitt huvud THUNDEEEER från mammas nya kille. Han är det synd om. Snart ska jag och far åka och mata en katt som för tillfället bor själv i en lägenhet på mariehem.
   Från och med nästa tisdag är det helt okej förresten att komma förbi på renmarkstorget och säga hej till mig, för där kommer jag stå och hyra ut cyklar och utföra mindre besiktningar av privatcyklar. Kändes som ett ganska soft jobb när jag sökte, hoppas det är det också. Lär ju förhoppningsvis vara lite trevligare än att plocka ogräs i alla fall.
   Och till sist ett litet tillkännagivande, jag saknar skolan lite. Saknar alla goa' klassisar. Den här terminen ska jag alltid ligga steget före och aldrig hamna efter med något skolarbete what so ever. Löfte till mig själv sådär(det blir officiellt om man skriver det på sin blogg). Det var väl ungefär det, nu: Åff to cat!

Kommentarer
Postat av: En ven

Pekka, vi ska fan bli plugghästar höst samt vårterminen 2011/2012. Hell yeah.

2011-07-24 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0