Det snurrar i min skalle!!

Bokstavligen, jag har varit yr och alldeles tjock i huvudet hela dagen. Vaknade på natten alldeles varm, lyckades somna om, vaknade sju av mig själv fast vi hade sovmorgon. Sprang till bussen efter att ha tappat bort tiden i gitarrspelande och högsjungande, trodde jag skulle svimma i en snöhög när jag sprang. Drack två kopper kappe inom loppet av 10 min när jag kom till skolan. Satt och skakade resten av mattelektionen. Trodde jag skulle somna i korridoren, gjorde inte det. Ringde pappa som kom och hämtade mig två, kom hem. Tog en varm dusch. Och nu sitter jag här, astrött och tjock i huvudet. Trodde det var feber med termometern visade på stadiga 37,5. Snart ska jag käka lite ipren och sova, hoppas att det gått över tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: bellis

jag har tråkigt. så , någon som vill att jag ska fixa deras blogg design? har inte photoshop på denna datorn , så de blir ba lätt fixat. men de e gratis, fast du måste lägga till mig på blogglovin, och ha min banner på din sida för gratis design. mejla [email protected] för mera info m.m! :)

ha en bra dag, sry för reklam..

2011-01-19 @ 22:27:52
URL: http://bellisbello.blogg.se/
Postat av: Ernst

Hej, jag har läst din blogg under en längre period och känner mig nu redo för att kommentera. Jag vill säga något till dig: JAG ÄR DIN STÖRSTA BEUNDRARE!

Jag vet vad du heter! När du är född! Tror du mig inte? Rebecka Nilsson! 16 juni! Du bor på backenvägen/umedalen och ibland vid ica! Hoppas att detta inte skrämmer dig, ty jag är en enkel gammal man som inte vill något ont. Tack på förhand. M.v.h Ernst.

2011-01-20 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0