Att nattplugga

Nej det går inte, förvisso har jag lyckats läsa öve hundra sidor ikväll men jag har tvåhundra kvar och jag fixar inte att läsa dem och skriva en romananalys jag gör bara inte det.

Efter att ha yttrat dom orden känner jag bara att banne mig det kan jag visst. Herregud vad jag är envis ibland, det är helt galet. Det är är ändå bara en småsak.

Egentligen vill jag bara sätta mig i arbetsrummet och måla lite. Men då blir läxan absolut inte klar i natt. Beslutsångesten är enorm, ty jag har två ideér till två bilder, men jag vet hur det blir när man skjuter på sånt. Jag kommer vakna imorgon och inte ha något sug alls.

Under den senaste minuten har min superhjärna utarbetat en vattentät plan. Om jag lyckas läsa hundra sidor till, och skriva ett litet fult utkast till romananalysen, då. Då ska gudarna få se vad man kan skapa med lite färg!
"Man, you overdid it again..."
Okej jag kanske inte måste visa gudarna vart skåpet ska stå, men jag ska få klottra lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0