03 – Mina föräldrar



Det här är då min pappa Thomas, en snubbe som gillar att lyssna på rix fm och på sommaren åka motorcykel. När man käpper bilder av pappa kör han gärna James Bond-minen. Han är för övrigt ett enormt Bond-fan. Han är en samlare kan man säga, jag vet inte hur många filmer han äger men det är säkert över 500 st. Pappa är en väldigt chill person, vi bråkar aldrig med det kan bli lite småkiv när vi är hos farmor och farfar. Faktum är att där blir han mer som en dryg storebror när vi småtjafsar på hemma hos dem. Det är kul för farmor tar alltid mitt parti till 100% fast jag och han inte är seriösa. Jag vet inte vad jag ska säga, han är bara väldigt avspänd och lätt att hänga med. Älskar pappa.



Mor min och jag på julafton. Mamma är en kvinna som tycker om att lyssna på nickelback och spela bridge. Hon hatar att förlora och har alltid gjort det. Hon tycker om att ha ordning på var saker är, och jag tror att blandningen med henne och pappa som är mer lagd åt det slarviga hållet ger en sorts lagom vilja för mig att hålla reda på saker. Vi reser ganska mycket mamma och jag och det är otroligt kul. Skönt när man får komma bort från allt och bara hänga lite. Älskar mammsen.

Kommentarer
Postat av: moa

sv: tack!!

bröllopet är den 12/2 men vet inte vilken dag jag kommer, om jag kommer på torsdagkväll eller under fredagen! vi ser väl :) men säger till :D

2011-01-18 @ 16:39:59
URL: http://stoppamigijuni.blogg.se/
Postat av: Siolia

Fina kort :D

2011-01-18 @ 17:16:27
URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0