Temp

Lördag kommer aldrig vara kallare än -4 om man ska tro yr.no's ord - och det gör jag!
Hela nästa vecka ska vara solig med plusgrader och det känns ju inte helt fel. Det känns faktsikt inte fel alls, det är nu det äntligen vänder. Dessutom är det snart sportlov och då har jag och mamma halva lovet inbokat i hemavan vilket inte heller känns helt fel.
Sjukt taggad nu!
Som toppen på gräddmoset blir det tacomiddag hos mig på lördag med några gamla klassisar, kommer bli asbra har saknat dem råmycket. Plus att cheesenacos och guaccamole är typ sänt från himmelen för att göra mig lycklig, mmmmm det är så sjukt gott.
Kom på en sak, nästa vecka har jag mediefasta = ingen dator förutom skolarbete, ingen radio, ingen tidning, ingen musik över huvud taget, ingen film ja ni fattar poängen. Tur att det är fint väder då i alla fall!

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg!

2011-02-25 @ 09:23:57
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0