Stronger than jesus



All you need is love och love is stronger than jesus och så vidare. På bilden fann jag det roligare med akrylfärg mot hand än mot playwood.

Jag har sabbat min dygnsrytm, men just nu känner jag mig ganska okej med det. Imorgon är det fredag och efter imorgon är det helg och då kan jag sova som jag vill. Just nu står jag inför ett vägskäl, läsa - eller kolla skins? Vi får se. Imorgon kommer världens bästa Moa hit och det kommer bli asgrymt för jag har saknat henne så galet mycket.

Kommentarer
Postat av: moa

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-02-11 @ 10:49:08
Postat av: Anonym

www.honungspajer.blogg.se

2011-02-17 @ 20:36:58
URL: http://honungspajer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0