Och på tal om drömmar

Två nätter i rad har jag drömt mardrömmar, mardrömmar utan någon direkt koppling till min vardag för tillfället.

Dröm ett: Jag gick från ett jättekonstigt festivalområde till ett stort hus, i huset fanns en otroligt lång korridor. När jag kom in stötte jag på min MeKu-lärare Terje som kort därefter blev uppäten av ett grönt småkrypsliknade monster. Jag spran korridoren ned förbi en massa skelett i en dunkel miljö och sprang in i massor av spindelnät. Sen vaknade jag, 06.30 och vågade inte röra mig.

Dröm två: Jag och mamma körde hemåt längs backenvägen. Det var mörkt, plötsligt blev vi tvungna att veja för två tjejer som låg på marken. Vi träffade dem nästan och stannade tio meter ifrån dem. Jag såg att den ena flickan var död och den andra andades anträngt. En ambulans kom och hämtade den döda flickan, la henne i en sån där svart säck och sen vaknade jag.

Frågan är vad för hemskheter som väntar i natt, jag hoppas att det inte blir några fler mardrömmar.

Kommentarer
Postat av: - M a r i a

du är en mördare i ditt undermedvetna. därför du drömmer mördardrömmar

2011-02-17 @ 13:12:24
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0