Det man inte kan få

Jag beter mig som ett litet barn, hela tiden. Skrattar när jag säger bajs och vill ha det jag inte kan få. Ända sen jag skrev att jag lägger bloggen på is är bloggen det enda jag kunnat tänka på. På toppen av gräddmoset fick vi våra nya datorer idag med webbkameror i och jag har hela dagen försökt motstå frestelsen att ladda upp fula wabcam-bilder av mig själv. På tal om att vilja ha det man inte kan få så bröt jag mitt godislöfte idag, det höll i tre dagar. Chokladglassens dragningskraft blev för stor, men jag ångrar inget. Jag tror det jag försöker säga är, hejsan bloggen.

Kommentarer
Postat av: moa

jag saknade bloggen!!!! så äntligen!!! <3

2011-02-04 @ 15:27:23
URL: http://stoppamigijuni.blogg.se/
Postat av: karre

GILLA

2011-02-04 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0