julstämning



Igår var jag på Julmys hemma hos my med en hel drös av härliga kompisar, drack glögg och fikade och körde julklappslek. Mysigt med stort M. 

Idag har i stort sett hela dagen spenderats med att baka lussekatter och pepparkakor. På kvällen kom Ellen hit och bilden ni ser här ovanför är en extremt vacker plåt som vi gjorde med bland annat porträtt av oss(Jag gjorde Ellen nere i vänstra hörnet), ett tjockt par, man i kostym, bajskorv, emokattmedmänniskokroppochhålihjärtat och så vidare. Ännu senare kom Henrik och Sebbsan hit för lite spela spel, fika, spela gitarr. 

Och nu då, nu är jag trött och slökollar på en djävulsk romans men överväger att sluta innan den är slut, jag hatar slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0