Från utanför Sollefteå

Idag vid tio över tre anlände jag och pappa i stugan. Missade en liten del av Kalle anka men vad gör det om hundra år. Här är det fint på många sätt och vis, till och med Jakku lyckades för en stund hålla sig i skinnet och se söt ut på julafton. Vid halv tolv var jag säker på att jag skulle somna vilken sekund som helst så jag gick och la mig, dåligt val. Tre timmar senare ligger jag här rätt utmattad men trots det sömnlös.
Satfläsk.
Är dock evigt tacksam över att jag kan ha mitt iTunes i mobilen, har saknat det nå överjävulskt sen min iPod bestämde sig för att lägga av. Rundar av det här nu med ett God Jul, nu ska här försöka sovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0