Skola


Kollade just in mitt schema för den stundande terminen, man kanske inte ser på himla bra på bilden men jag måste säga att det känns galet skönt att bara behöva ägna sin tid åt sånt man tycker är roligt/intressant!!! Det enda jag gruvar mig lite för är småföretagande, eftersom jag inte har någon speciell idé än men sånt löser sig. Annars har vi:
  • Matte - Alltid haft rätt lätt för matte så det känns ändå helt okej att trappa upp det
  • Engelska - Need I say more?
  • Psykologi - Verkar spännande, vill eventuellt jobba med människor i framtiden på något terapeutiskt sätt
  • Svenska - Älskar att skriva, läsa och så vidare och har alltid gillat svenskaämnet
  • Idrott - Är kanske inte det roligaste i världen, men jag gillar individuella sporter som löpning
  • Bildpaketet - Rita är hur jävla kul som helst, och förhoppningsvis kommer jag inte behöva jobba arslet av mig för att nå mina mål. Skulle faktiskt väldigt gärna vilja bli typ bildterapeut för barn i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0