Update

  1. Nu har jag ätit så många gräddkolor att jag mår illa
  2. Jag har lyssnat alldeles för mycket på La Roux senaste veckan
  3. Tar tillbaka det där, man kan inte få för mycket
  4. Idag har vi börjat med ritplattor på bilden, jag är väldigt taggad på att lära mig!
  5. Jag klarar inte av att ta tag i skolarbeten
  6. Det känns bra som fan att jag och Maria kommit igång med tränandet
  7. Imorgon blir det improshow för min del, skuggteatern är bäst
  8. Det här är en numrerad lista, ändå den skriven utan inbördes ordning
  9. Nu ska jag skriva ihop en enkät-grej för imorgon ska jag redovisa om något jag knappt satt mig in i alls, kanske kan jag vara en så bra skådespelare att ingen märker något - kanske inte
  10. Ha de gött som fa-an

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-04-07 @ 23:17:24
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0