21april

  1. Vaknar klocka fem, hundtassar i ryggen
  2. Somnar inte om, klarvaken
  3. Går ned och gör äggochkaviar macka och dricker mjölk
  4. Placerar mig i soffan och kollar på Ellen de Generes show, bästa talkshowen
  5. Solen skiner, vackert ute
  6. Går upp och lägger mig igen
  7. Somnar inte om, lyssnar på iPod
  8. iPod dör
  9. Frukost vid åtta
  10. Molnigt och fult
  11. Lallar på
  12. Sätter mig i sängen med dator med avsikt att göra läxa
  13. Orkar inte hålla ögonen öppna, ger med mig och somnar
  14. Klockan är 11, lunch i form av diverse rester
  15. Går långpromenad med farfar och odjuret
  16. Luktar skog
  17. Kommer hem
  18. Går ut till ladugården och pappa
  19. Börjar tälja
  20. Liknar en kisse
  21. KATTKATTKATT
  22. Vaniljbullfika
  23. Läser diverse bloggar
  24. Skriver ett eget blogginlägg i form av en lista


   25.   Går ut till pappa och kissen igen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0