Människans bästa vän



finast!

Igår var jag och Kasper och såg inception, jag är imponerad. Filmen var riktigt riktigt bra, den kan komma att bli en stor favorit i framtiden. Utan att avslöja för mycket tänker jag bara påpeka att jag på ett sätt gillade det öppna slutet, eftersom att jag till en början var så säker på hur den skulle sluta! Men riktigt bra film i alla fall, alla som inte sett den - gå och se den!
Efteråt svängde vi förbi station en snabbis, och sen promenerade vi tillbaka till haga. Det var kallt men fint och jag somnade nästan direkt vi kom hem.
Kasper är världens bästa.

Ikväll har jag bara myst med Maria framför Beck och Legally blonde, så himla mysig film.

Min hals låter lite som en motorsåg och jag tror knappt att den här förkylningen någonsin kommer att gå över. Fast jag hoppas ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0