40 day dream



Ja, mitt hår har blivit så långt att jag kan rocka mittbena!

Imorse när jag vaknade kände jag mig hurtig och for ut och sprang. Hur skönt som helst och råfint väder så tummen upp för det. Sen kom jag hem och dog på soffan, åt go' frukost och duchade. Jag och mamma promenixade och hälsade på morfar en stund.

Ikväll blev det lite halvspontan improshow med Kasper. När jag kom dit kvart över sju och frågade om de sålde biljetter där kollade killen i jackinlämningen lite konstigt på mig och sa att de hade börjat sju. Sen frågade han om jag var student och sa att det inte var för sent än och att han kude släppa in mig, visst sa jag, ska bara ringa min pojkvän och se var han är. Så, jag mötte upp med Kaps och vi fick komma in och vi slapp betala jackinlämning. Skuggteatern var som vanligt jättebra och det är fint i studion. Efteråt knallade vi till wayne's och satt där en stund. Varm choklad med marshmallows är gudomligt.

Här får ni en lista också som jag lyssnar massa på 
kram

Kommentarer
Postat av: Rosa

RÅFIN! du passade as bra i mittbena!

2010-10-25 @ 00:46:36
URL: http://arentweallanimals.blogg.se/
Postat av: Maria J

Sluta vara så as fin! Du ser ju ut som värsta modellen!! :)

Bowling på torsdag då?

2010-10-25 @ 09:41:55
URL: http://mjohnels.bloggplatsen.se
Postat av: Kasper

DU ÄR SÅ SJUKT SNYGG NAMNAM

2010-10-25 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0