Lördag

I lördags blev det skräckfilmkväll i kassjö med halva klassen. Trotsade min plan på att inte sova där, men jag fick i alla fall sova i skönaste soffan! Stal den av Oskar när han gick iväg mehehehwwehe. Nämen, vi såg massa skräckisar och en skitskum japansk film som ingen människa bode se(three extremes). Jag tänker inte ens börja försöka beskriva hur sjuk den var. Hur som haver, trevlig kväll och så vidare och jag är fortfarande trött från det. Nu ska jag på föreläsning om droger så, hej.

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Soffan nere på bygårn is the shit'! xP

2010-10-18 @ 12:48:53
Postat av: moa

sv:JAAAAAAAAAAAA : D visst blev det :D blev asnöjd :D

2010-10-18 @ 18:35:17
URL: http://misscomplain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0