Kaps


Bild på mig och Kasper från när vi modellade åt Amanda

Idag blev Kasper sjutton år sjutton, år i staden, där han växte upp och så, märker du hur fort det går.
Det firades i alla fall med middag på Lottas med födelsedagsbarnet och hans mor. Vi åt hur god mat som helst och jag hade gjort ett råfint paket. Sen kom Håkan Nesser dit, det märte jag med min kändisradar! ja, eller så var det hans mamma som märkte det, vem vet. Mycket coolt i alla fall. Vi var där i ett par timmar innan vi drog oss hemåt igen.
  Nu är jag trött, och det viner jättemycket i kaminen. Och imorgon ska jag banne mig stanna kvar på skolan och göra klart allt som måste göras klart innan lovet. Vill verkligen verkligen inte släpa med något över lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0