TROSA SNORBERG



Hejsan, det här är min vän Trosa Snorberg. Hon är jätteball, för hon gillar att dricka varm choklad med mig på station.
Det kanske låter, gott?
Trosa är en lagom tjock shej i sina allra bästa år. Hon gillar långa promenader på stränder med andra lagomt tjocka, nä jag ändrar mig, med andra präktigt tjocka män.
En perfekt fredagskväll för miss Snorberg är att sitta hemma och doppa nachos i varm choklad, mmmmm säger Trosa.

Det bästa man kan göra för att få trosa på fall är att spela diverse låtar med N sync, då blir hon alldeles knäsvag!
Sen så är ju 50 cent en svårslagen favorit, specielt in da club.

Jag tycker ni borde kontakta henne för hon e ju så charmig: 076-7897390
Juste, Trosan har ju en blogg också! Är vi inte alla djur punkt blogg punkt ess ee

Hejdå, eller tjosan i trosan som Trosa brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Rosa

Du har fel Backstreet boys ska det vara!

2010-11-16 @ 11:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0