Paradiset

Igår och i natt och i dag spenderades med underbaraste Kasper som jag inte träffat på en hel vecka, jag har saknat honom supermycket. Det var bäst. Mitt på dagen bussade vi oss till övik för att möta upp med några i min klass på paradisbadet. Väldigt längesen jag var det sist och det var massa med kul! Bada ligger som överlägsen etta på min lista över "saker jag tycker om att göra".
Gissa vad? jo, dom har byggt om magic eye som är största åket. Numera är det mörklagt med epilepsiljus inuti, EPILEPSILJUS LIKSOM! så, himla, tufft. Klockan halv fem satte sig i alla fall sju slitna krigare på bussen hem mot björkarnas stad. Jag älskar att sova på bussar, det är så väldigt sövande att kolla ut genom fönstret och skaka fram i ett bussäte.
Hur som helst, sjukt värd dag. Nu sitter jag och saknar kaps igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0