Natti

Lyssnar på musik för bra för att delas på en blogg till människor jag inte vet.

Imorse vaknade jag kvart över elva, solen sken in genom mitt fönster och jag var mer utvilad än någonsin. Minns små fragment av mamma som sa något om att hon inte hade mobilen och inte skulle ringa och väcka mig igen och att jag måste stiga upp. Insåg att solen inte skiner in i mitt rum på morgonen och insåg att klockan måste vara för mycket, närmare bestämt kvart över elva. Klädde på mig och cyklade till skolan. Insåg att jag inte åt nånting innan jag for. Fick låna pengar av Hanna som räddade min dag. Hade svenska och idrott och insåg att det skulle bli kallt att cykla hem, det var det också.
Åkte hem till Rosa och fikade hur mycket som helst, jag kan inte ens beskriva hur mycket vi fikade. Kollade serier och somnade till i soffan. Sa hejs och cyklade hem. Så kom Kasper och vi såg the notebook. Grät på slutet och älskar numera den filmen.
Nu laddar jag in musik i min iPod och ska sova. Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

den äger hårt

2010-11-23 @ 10:30:47
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0