Mimmi <3 Pekka

Höll på att dö av nervositet idag när jag skulle redovisa mitt boktips, men det verkar som att jag lyckades prata rätt lungt ändå.
Nu sitter jag och psykar min klass med SMK-musik som är hur bra som helst, dom förstår sig inte på bra musik helt enkelt. Kallt som snusk i skolans skywalk, eller bara på golvet för jag har ryggen mot ett elementet.

Tänkte bara säga att lyckan var total igår när jag hittade ett rött nagellack som jag inte visste existerade i en gammal väska. Sjukt bra bara!

Sedan måste jag tillägga att Mimmi är den bästa människan som finns , nästan lika bra som mig. Fast bättre.
bästa coolaste b-ruden bara♥

kisses bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0