hood



Hittade den här bilden på min blogg, under kategorin kreativitet
För jag har sytt den där huvtröjan, och jag är nöjd med den för den har en luva som är stor och bra.
Nu till the bad news, den har varit försvunnen jättelänge och jag saknar den massa, vill verkligen ha den nu. Ska kolla igenom min garderob en hundrade gång, mest troligt för att inte hitta den men vad vet man.

Pannlugg saknar jag också lite. Någon som tycker jag borde testa långt hår och pannlugg? Det tycker jag i alla fall. Idag när jag och mamma tittade förbi hos morfar sa han att jag skulle vara jättefin i kort hår, då blev jag glad, måste provas någon gång framöver.

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är assnygg i pannlugg, kör hårt! Kort hår är spännande det med, jag håller ju på att försöka bestämma mig om jag ska klippa av allt eller inte :(

2010-11-21 @ 17:40:38
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: moa

kort!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDd

2010-11-21 @ 17:43:53
URL: http://misscomplain.blogg.se/
Postat av: Henrik

Det är inte jul än. Ju.

2010-11-21 @ 17:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0