TÖNTIGT ÖVERGLA

Jag är så heeeeeet så heeeet kan ingen svalka miiig

Nä skoja. Är bara så himla taggad på sommar. Har glassat med Maria idag, kanske blir massamassamassa bilder sen. Idag har bestått av sol, Maria och Coldplay än så länge.

Igår tog jag första doppet i älven med Sebbe och Johanna, alltså jag kan ju inte säga att jag hade förväntat mig att det skulle vara varmare än det var. Men så himla härligt sen när man solade bort allt det kalla!
Efter det så blev det grillat med familjen, hur gott var inte det! Mmmmmmmmmm griilllaaaaatttttttt. Bästaste.
Sen så ja, klättrades det lite tak och spelades lite fotboll och spexades lite.
På natten blev det lite basket och snack och varmt och fint med Maria.
Jag har saknat sommarnätterna mest nästan. 

SOMMARNÄTTER

Och ikväll kommer världens bästa pojkvän hem från Mallorca och det är så himla asgrymt och det är så mycket sommar och aAAAAAAHHHHHHH badabadasolasolatunnaklädergodmatsommarsommarSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Amanda.

Ta också gärna med er skorna imorgon!

Vi träffas klockan 16:00 i midgårdscafeterian.



/A

2010-05-18 @ 21:34:14
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: J O H A N S S O N

fin blogg!=D

2010-05-19 @ 21:40:08
URL: http://eeeelinsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0