GLASSIGT

Helskön dag! Varmt, så varmt att vi drog och köpte två liter glass på ICA på lunchrasten.
Fixar och trixar med fickor på min långrandiga shortsdress på slöjden (är assnygg!!!)
Skrev nationella i Spanska idag och det kändes helt okej, alltså över förväntan!
Drog till ledarutbildningen och hängde med lite sköna människor.
Kom hem, gjorde klar mina loggar och mitt omdöme till svenskan (HALLELUJAH)
Det känns att det är lite kvar nu
det är nära nu

På lördag ska jag gå modell för en kompis på kulturnatta, och oväntat nog så är jag jättetaggad, supernervös med även supertaggad. Jag tror det kommer gå fint, dessutom tror jag att det kan vara kuren mot min enorma scenskräck (BOYACHACKA!). Nä men shit, det blir nog skoj!

Nästa helg blir det Johnossi och SMK i Umeå och gissa hur mycket jag pepparrrr, det är helt sjukt!

Känner ett starkt sug att klicka hem den här också, kanske gör det också!
Bara asgrymt.



Kommentarer
Postat av: stina

ja köp den!!!

2010-05-20 @ 22:18:19
URL: http://theshiet.blogg.se/
Postat av: karre

Jaaaa, jag är FETT TAGGAT. HOPPAAAAPPSPASPAPS det finns biljetter kvaar :D

2010-05-20 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0