vårvårvårvårvrårvåårvårårår

VÅR, det är nästan vår nu, trots att det var skitkallt ute idag så känns det som att det äntligen är vår.
Jag satte mig på cykeln och trampade in till stan för första gången i år, alltså måste det ju tekniskt sett vara vår för ingen sund människa cyklar ju på vintern.
  Imorgon blir det umeå open, jag kände lättnaden idag när tanten på andra sidan disken berättade för oss att det fanns bijetter kvar. Det ska bli så himla asklas! taggar en massa. Hoppas det blir lite varmare så man slipper stå ute och frysa benen av sig när det är slut. Imorgon cyklar jag in till stan för andra gången, för att hämta ut armbandet.
  Maria ligger och halvsover bredvid mig, hon är sötast när hon sover.

Kommentarer
Postat av: Coco

SKARU PÅ OPEN!??!?!?

2010-03-25 @ 08:21:51
Postat av: Anonym

åååååh vill också på umeå open :(

2010-03-25 @ 19:49:16
URL: http://misscomplain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0